Top dôvody, pre ktoré sa oplatí firme investovať do blogovania


Strategická expanzia
Najlepší spôsob, ako vytvoriť návštevnosť na vaše webové stránky, závisí od schopnosti zobrazovať sa na stránkach s výsledkami Google dostatočne vysoko.
Priame vyhľadávanie názvu firmy by malo byť jednoduchým spôsobom, ako sa zobraziť na prvej stránke spoločnosti Google. Ale bohužiaľ, ľudia vo všeobecnosti nehľadajú názvy firiem vo vyhľadávačoch – hľadajú odpovede na problémy .
Tu je obsah kľúčový. Ak vytvárate kvalitný obsah, ktorý je vyplnený správnou kombináciou kľúčových slov, ktoré pravdepodobne budú zahrnuté do vyhľadávacích dotazov, umiestnite sa do strategicky výhodnej pozície pri poskytovaní odpovede na otázky vášho publika – a tak ich pritiahnete na svoje stránky.

média

Predvídateľná budúca návštevnosť
Môžete alebo nemusíte si byť vedomí termínu evergreenový obsah – odkazuje na vytvorenie obsahu, ktorý je štruktúrovaný tak, aby vydržal test času a povzbudil návštevnosť vašich stránok z vyhľadávacích nástrojov.
Vytvorením blogu, ktorý sa zaoberá publikom pri odpovedaní na často kladené otázky týkajúce sa vášho odvetvia, môžete zaručiť dlhodobý tok návštevnosti vašich stránok a vytvoriť si vedúcu poznatkovú základňu o týchto témach, ktoré zaujímajú vašich zákazníkov.

Ak chcete založiť príspevok na blogu o spravodajstve, je to skvelý spôsob, ako získať krátkodobú návštevnosť, ale nájsť opakovanú tému vám zaručí dlhodobú návštevnosť. Užitočným spôsobom zistenia potenciálu pre takýto post je monitorovanie webových stránok, ako sú zahraničné platformy Quora a forum-based.

marketing

Možnosti spätnej väzby
Investovaním do blogov a kvalitného obsahu vytvárate nové a pútavé cesty komunikácie medzi vašou značkou a vašim publikom. To je dôležité pre rozvoj dôveryhodnej povesti pre vašich budúcich zákazníkov.
Úroveň angažovanosti, ktorú môžete priniesť prostredníctvom blogu a kvalitného obsahu, je tiež škálovateľná. Niektoré webové stránky ponúkajú v rámci blogových príspevkov bezplatný odber produktu alebo služby ako spôsob, ako podporiť interakciu používateľov.

Budovanie reputácie
Blogy majú právomoc stať sa dokonalým predstaviteľom vašej značky. Dnes už zákazníkom nikdy nebolo ľahšie nakupovať odkiaľkoľvek v Európe, takže začínajúci podnikatelia majú obrovský trh, v ktorom si môžu vybudovať svoju reputáciu.
Hoci návštevnosť môže byť spočiatku pomalá, správnym použitím kľúčových slov a pravidelne publikovaného obsahu budete môcť vytvoriť opakujúce sa publikum pre vaše príspevky, ktoré budú pravdepodobne dôverovať vašej značke pred konkurenciou.